تلگرام روی ویژگی مخفی سازی محتوای پیام ها کار می کند

پیام رسان تلگرام در حال توسعه ویژگی جدیدی است که این امکان را به کاربران می دهد تا محتوای پیام خودشان را مخفی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از androidpolice؛ تلگرام یکی از بهترین پیام رسان‌های موجود در دنیا است. این پیام رسان پشتیبانی از گروه‌های فوق العاده بزرگ (۲۰۰ هزار نفری) را ارائه می‌دهد. توسعه دهندگان این برنامه اکنون در حال کار روی ویژگی جذابی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهد برای متن‌های خودشان از اسپویلر استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت محتوای پیام تا پیش از ضربه زدن روی خود پیام، پیام قابل دیدن نیست.

پستی در شبکه اجتماعی ردیت تلگرام منتشر شده، نشان می‌دهد که این پیام رسان به زودی ویژگی مخفی سازی اسپویلر‌ها و محتوای حساس را به کاربران ارائه می‌دهد. تصویر متحرکی از این قابلیت منتشر شده که نشان می‌دهد پس از نوشتن پیام، اگر انگشت را طولانی مدت روی متن نگه دارید، منویی باز می‌شود که به کاربر گزینه اسپویلر را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب این گزینه، محتوای پیام زیر پیکسل‌های نامنظم مخفی می‌شود و فقط در صورتی می‌توان به محتوای آن دسترسی داشت که روی پیام ضربه بزنید. طبق این تصویر، هیچ علامتی که نشان دهنده پیام اسپویلر باشد در صفحه چت وجود ندارد. باتوجه به اینکه تلگرام هنوز در حال کار روی این ویژگی است، تغییر و اضافه شدن قابلیت‌های جدید محتمل است.

ویژگی جدید تلگرام

البته به نظر نمی‌رسد هیچ محتوایی به جز متن با این ویژگی قابل استفاده باشد، اما ممکن است در آینده امکان مخفی کردن تصویر، ویدئو یا استیکر هم ایجاد شود. تصویر منتشر شده فعلا نشان دهنده ویژگی اسپویلر است که ممکن است در ابتدا برای چت‌های خصوصی یا گروهی در دسترس نباشد.

تصویر منتشر شده قابلیت جدید تلگرام را در سیستم عامل iOS نشان می‌دهد و انتظار می‌رود که این قابلیت برای اندروید هم وجود داشته باشد. البته پیش بینی می‌شود این قابلیت همزمان در همه پلتفرم‌های تلگرام منتشر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار