انتظاری: شیرازه ویستا توربین بعد از گل پرسپولیس پاشیده شد

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر ویستا توربین توضیحاتی را بیان کرد.

سهراب انتظاری، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی برابر تیم ویستا توربین در جام حذفی گفت: این بازی  فرصتی بود برای بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند. آن قدر بازیکنان تیم ما خوب هستند که توانستیم این بازی را هم ببریم. این بازی‌ها سخت هستند. بازیکنان با ارائه بازی هجومی نتیجه لازم را گرفتند. بازی فشرده‌ای بود. ویستا توربین در نیمه اول خیلی فشرده بازی می‌کرد، اما در نیمه دوم پرسپولیس خیلی بهتر شد؛ زیرا از روزنه‌ها استفاده کرد و توانست ۴ گل هم بزند.

او افزود: خداراشکر در اوایل نیمه دوم با زدن گل اول پرسپولیس این گره باز شد و تیم حریف شیرازه اش از هم پاشید و خیلی زود هم شاهد گل دوم پرسپولیس بودیم. پس از این گل، کلا تیم حریف تمرکزش  را از دست داد و پرسپولیس راحت‌تر توانست گل‌های بعدی را هم به ثمر برساند. تاکتیک آن‌ها استفاده از ضد حملات و حضور پر تجمع در لاک دفاعی بود و همین کار سرخپوشان را مقداری سخت کرده بود.

اقدام گل محمدی در استراحت بازیکنان اصلی، تصمیمی منطقی بود

انتظاری گفت: البته اقدام یحیی گل محمدی برای  استراحت دادن به برخی بازیکنان تیم و این که استفاده  از بازیکنانی که کمتر در لیگ شرایط بازی کردن را داشتند تصمیم منطقی و درستی بود. این اتفاق باعث شد تا همه بازیکنان در شرایط مسابقه  قرار گیرند. شک ندارم این برد یک شروع خوب برای پرسپولیس در مسابقات جام حذفی خواهد بود تا در ادامه این رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشد. این برد را به هواداران و بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم.

بازیکنان جدید انتظارات را برآورده نکرده اند 

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: در جراید و فضای مجازی صحبت از این است که تیم پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته است. باید بگویم تازه در اوایل فصل قرار داریم و از طرفی باید دانست تیم پرسپولیس در ابتدای فصل تغییرات زیادی در خود داشته؛ چرا که در هر پستی بازیکن تاپ اول خود را از دست داده است. متاسفانه علی‌رغم این که بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و با کیفیت و فوتبالیست‌های قابل احترامی هستند، اما هنوز آن چنان که باید در پرسپولیس جا نیفتاده‌اند. آن ها انتظارات هواداران را برآورده نکرده‌اند. امیدوارم بیشتر تلاش کنند، زیرا پرسپولیس تیم بزرگی است و ارزش بازی در این تیم کمتر از حضور در تیم ملی نیست. فکر می‌کنم بازیکنان باید ۲ برابر کیفیتی که در تیم قبلی خودشان داشته اند در پرسپولیس ارائه دهند. تمام بازیکنان ستاره هستند و فرصت کافی در اختیار آن‌ها قرار داده شده است، اما باز هم انتظارت را برآورده نکرده اند. امیدوارم از آن جایی که عضو تیم بزرگی به نام پرسپولیس هستند، زودتر به خودشان بیایند و قدر پیراهنی را که بر تن کرده اند بدانند.

مهم نیست تیم پرسپولیس کجای جدول قرار دارد 

انتظاری درباره نتایج پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: آن قدر سطح توقعات بالا رفته است که حتی هواداران به تساوی هم راضی نیستند. به هر حال تیم ما  ۵ سال متوالی  قهرمان لیگ شده است و این اتفاق کمی نیست. مقصر هم خودشان هستند که انتظارات را بالا برده اند و این تنها نشان دهنده شخصیت تیم بزرگی به نام پرسپولیس است. مطمئنم روز‌های خوبی در انتظار خانواده بزرگ پرسپولیس است و شک ندارم بازیکنان جفت جور می‌شوند. هنوز تازه ۱۰ هفته از لیگ سپری شده و حدود بیست هفته مانده و راهی طولانی پیش روی تمام تیم‌ها است. اکنون مهم نیست پرسپولیس کجای جدول است، آن چه اهمیت دارد این است  که در پایان لیگ چه کسی به عنوان قهرمان جام آخر فصل را بالای سر می‌برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار