برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی در کاشان

همزمان با ایام فاطمیه نخستین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در کاشان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا تصویری مسئول کانون رضوی سردار شهید سلیمانی و مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش کاشان گفت: نخستین جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان استان اصفهان به همت قاری قرآن خادمیار رضوی در کاشان به روح مطهر و منور ام ابیها، فاطمه زهرا (س) هدیه شد.

وی گفت: نخستین جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان استان اصفهان ویژه نوجوانان زیر هفده سال با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی کاشان در بقعه مبارکه احمد بن موسی مبرقع (سلطان امیر احمد) کاشان برگزار شد.

به گفته وی ۸۵ شرکت کننده فیلم تلاوت خود را در مرحله نخست از سراسر استان اصفهان به دارالقرآن آموزش و پرورش کاشان ارسال کردند که هشت نفر با داوری مردمی از بین آن‌ها انتخاب و به عنوان نفرات برتر برای راهیابی به مرحله کشوری معرفی شدند.

تصویری گفت: انس با قرآن، تلاوت و تدبر در آیات کلام وحی را برای تمامی سنین بویژه نوجوانان راهگشا و هدایتگر زندگی آن‌ها است.

به گفته وی قرآن برنامه جامع و کامل زندگی، رستگاری و سعادت بشریت است که تمسک و عمل به آیات آن موفقیت، سلامت، خوشبختی و عاقبت بخیری انسان را در دنیا و آخرت تضمین می‌کند.

کانون رضوی سردار شهید سلیمانی در کاشان با عضویت ۱۵ خادمیار و اجرای برنامه‌های معارفی بویژه در حوزه قرآن و عترت فعالیت دارد.

دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در کاشان با عضویت ثبت شده ۴۰۰ خادمیار کاشانی در سامانه خادمیاران رضوی در قالب ۱۳ کانون عمومی و ۱۹ کانون تخصصی در راستای اجرای پویش‌های رضوی و محرومیت زدایی از نیازمندان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.