صیدگاه‌های مشترک خوزستان و بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند

مشکلات و راهکار‌های افزایش توان یگان حفاظت منابع آبزیان با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات کشور بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ دیده ور، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران طی سفر به خوزستان با مدیرکل شیلات خوزستان در خصوص مشکلات و راهکار‌های افزایش توان یگان حفاظت منابع آبزیان تشکیل جلسه‌ای برگزار کرد.

در این جلسه، معاونت‌های صید و بنادر و ماهیگیری، برنامه ریزی و توسعه منابع، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی و معاون فرمانده یگان شیلات خوزستان نیز حضور داشتند.

تعیین حد و مرز‌های آبی صیدگاه‌های مشترک خوزستان و بوشهر یکی از مهم‌ترین موضوعات مطروحه در این جلسه بود و مقرر شد معاونت صید استان در این خصوص ضمن رایزنی با همتای خود در استان بوشهر راهکار‌های لازم را ارائه و حل مسئله نمایند.

در ادامه از سه پایگاه حفاظت منابع آبزی شیلات در سجافی، شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) بازدید و با پرسنل این پایگاه‌ها دیدار و گفت و گو کرد.

 از دیگر برنامه‌های فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران دیدار با جانشین مرزبانی خوزستان در خصوص تعامل و همکاری میان یگان حفاظت منابع شیلات استان و مرزبانی بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.