طباطبایی: کاراته ایران بار دیگر قدرت خود را به رخ آسیا کشید

رئیس فدراسیون کاراته بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا درباره عملکرد ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در حاشیه مراسم بازگشت کاراته کا‌های کشورمان از مسابقات قهرمانی آسیا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی که در کشور وجود داشت و بسیاری از باشگاه‌ها تعطیل بودند ما نتوانستیم ورزشکارانمان را مسابقات بین المللی اعزام کنیم. به نظر من حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امتحان خوبی برای ورزشکاران ما بود و در این رقابت‌ها کاراته کا‌های جوان ما نشان دادند که ایران سرشار از استعداد است و کاراته ایران هم چنان در آسیا حرف اول را می‌زند. در کل در رده نوجوانان، جوانان و امید رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم و به نظر من ورزشکاران ما می‌توانستند بیشتر از این مدال کسب کنند.

رئیس فدراسیون کاراته درباره عملکرد داوران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: من نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم، اما باید بگویم که داوری هم بخشی از مسابقه است و بعضی از کشور‌های خاورمیانه برای رسیدن به مدال اقداماتی را انجام می‌دهند، اما ورزشکاران ما نشان دادند که قدرت کاراته ایران فراتر از این حرف‌ها است.


بیشتر بخوانید


طباطبایی درباره برنامه‌های آینده تیم ملی کاراته گفت: برنامه‌های اصلی آینده ما حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژوی چین است و شرکت در این رقابت‌ها یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فدراسیون کاراته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار