مرز‌های خسروی و پرویزخان از ظرفیت‌های استانی و ملی قصرشیرین است

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت : مرز‌های خسروی و پرویزخان از ظرفیت‌های استانی و ملی قصرشیرین است که بخش عمده‌ای از صادرات کشورمان از طریق این ۲ مرز انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه چرخ کارخانجات استان به واسطه این ۲ مرز راهبردی می‌چرخد،گفت : منطقه آزاد هم از ظرفیت‌های استانی و قصرشیرین است که اثرات آن را بزودی خواهیم دید.

او گفت : انتظار مردم قصرشیرین پس از ۹ ماه از تصویب منطقه آزاد، اجرایی و عملیاتی شدن کارکرد آن است، اگر منطقه آزاد اجرایی و عملیاتی شود به طور قطع اثرات مثبت آن را در سطح استان و شهرستان خواهیم دید.

نماینده قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرق کشور طرح‌های بسیار خوبی را اجرا کرده که به استاندار فعلی و استاندار آینده خواهم گفت. در این طرح‌ها بحث قاچاق جمع‌آوری شده است.

او افزود: به وجود مذاهب مختلف و وحدت بین آن‌ها در شهرستان مرزی قصرشیرین افتخار می‌کنیم که وحدتی مثال زدنی را برای نقاط مختلف کشورمان به وجود آورده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.