اهداف نقل و انتقالاتی منچسترسیتی در سال ۲۰۲۲

تیم فوتبال منچسترسیتی در سال پیش روی میلادی قصد جذب بازیکن در ۲ پُست را دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچسترسیتی در حال حاضر صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و در هر ۹ بازی گذشته خود به پیروزی رسیده است.   با این حال پپ گواردیولا مانند هر سرمربی بزرگ دیگری از تیم خود رضایت کامل ندارد و در صدد تقویت سیتیزن‌ها در سال ۲۰۲۲ است.  

یک مهاجم مرکزی جدید

پس از جدایی سرخیو آگوئرو و پیوستن به بارسلونا در تابستان، منچسترسیتی به دنبال یک گلزن تمام عیار برای جانشینی مهاجم آرژانتینی است. به نظر می‌رسد جذب یک مهاجم مرکزی موقعیت شناس مهم‌ترین نیاز منچستر سیتی در این مقطع است.

فران تورس به زودی با بارسلونا قرارداد می‌بندد و گواردیولا جذب مهاجم در ژانویه را رد کرده، اما انتظار می‌رود این تیم در نقل و انتقالات تابستانی یک مهاجم به خدمت بگیرد.  

مدتی است که صحبت‌هایی درباره پیوستن ارلینگ هالند به منچستر سیتی شنیده می‌شود، اما سیتیزن‌ها در راه جذب این بازیکن رقبای سرسختی مانند منچستریونایتد و رئال مادرید دارند. از دوشان ولاهوویچ، بهترین گلزن حال حاضر سری آ که ۱۶ گل و ۲ پاس گل به ثمر رسانده نیز به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله منچستر سیتی نام برده می‌شود.  

البته با وجود این که منچستر سیتی یک بار در زمینه جذب هری کین شکست خورد، علاقه گواردیولا به این بازیکن ممکن است که صدرنشین لیگ برتر دوباره پیشنهادی به او ارائه کند.  

دفاع چپ اسکاتلندی برای جانشینی کانسلو

ژائو کانسلو در این فصل در پست دفاع چپ برای منچسترسیتی فوق‌العاده بوده است، اما پُست تخصصی این بازیکن پرتغالی دفاع چپ نیست و او می‌تواند با کایل واکر در پُست دفاع راست رقابت کند.


بیشتر بخوانید 


طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی باشگاه منچستر سیتی آرون هیکی، مدافع چپ بولونیا را برای این پُست در نظر گرفته است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.