۷ کشته و زخمی درپی تیراندازی در دو ایالت آمریکا

پلیس آمریکا اعلام کرد بر اثر تیراندازی در دنور، ایالت کلرادو و لیکوود در ایالت کالیفرنیا، ۷ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیراندازی در دنور ایالت کلرادو و لیکوود در ایالت کالیفرنیا آمریکا، ۷ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گفته جان رومرو، سخنگوی اداره پلیس لیکوود، گمان می‌رود که مظنون چهار نفر را کشته و حداقل سه نفر دیگر از جمله یک افسر پلیس لیکوود را که دوشنبه شب کارش به عمل جراحی کشیده شد را، زخمی کرده است.

پل پازن، رئیس پلیس دنور هم با اشاره به اینکه احتمال می رود تیراندازی روز گذشته در این شهر توسط همین مظنون صورت گرفته است، گفت: مقامات معتقدند که این تیر اندازی حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر آغاز شده است. مظنون دو زن را در نزدیکی تقاطع خیابان اول شرقی و برادوی به ضرب گلوله کشت و یک مرد را زخمی کرد. مدت کوتاهی بعد به مرد دیگری در منطقه خیابان دوازدهم شرقی و خیابان ویلیامز در محله چیزمن پارک دنور تیراندازی کرد و او را کشت. 

پازن از این واقعه به عنوان یک قتل عام  نام برد.

 به گفته رومرو، سخنگوی اداره پلیس لیکوود، در نهایت مظنون مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

این در حالی است که پلیس آمریکا همین امروز از کشته شدن سه نوجوان بر اثر شلیک یک نوجوان دیگر در پمپ بنزینی در شهر دالاس ایالت تگزاس خبر داد. یک نوجوان آمریکایی دیگر نیز در این حمله به شدت زخمی شد.

بر این اساس، این تیراندازی یکشنبه شب در گارلند در حومه دالاس روی داد که تصویر آن در دوربین‌های شناسایی موجود در پمپ بنزین ضبط شده است. بازپرسان اداره پلیس هنوز به انگیزه این تیراندازی پی نبرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار