صادقی: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار با گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار با گل گهر سیرجان گفت: وقتی بازی  ۲ بر صفر برده را مساوی می‌کنید این نتیجه بسیار ناراحت کننده است. ما در این بازی خیلی خوب کار کردیم و کارمان آن جا خراب شد که نیمه اول گل خوردیم، البته گل حریف مشکوک به آفساید بود. اگر بازی را با نتیجه  ۲ بر صفر به رختکن می‌رفتیم، شرایطمان خیلی بهتر می‌شد. در نیمه دوم هم بازی را تا دقیقه ۷۰ خیلی خوب کنترل کردیم. روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و باید در ضد حمله‌ها بهتر کار می‌کردیم و به نظرم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. بازی که ۴  گل داشته باشد، مطمئنا بازی خوبی بوده است و تیم گل گهر سیرجان هم تیم بسیار خوبی است.

او در خصوص درگیری لفظی نیمکت نشینان ۲ تیم عنوان کرد: به نظرم این موضوع خیلی عادی است. کادر فنی هر ۲ تیم برای تیم خودشان می‌جنگیدند و این طبیعی است.

صادقی در خصوص تعویض علیاری و منشا بیان کرد: علیاری اعلام کرد که مصدوم است و به همین دلیل او تعویض شد. منشا نیز یکی از بهترین بازیکنان ما است و برای تیم تلاش زیادی می‌کند. امروز هم خیلی خوب کار کرد، اما صلاح بود از زمین خارج شود. امیدوارم منشا در بازی‌های آینده هم با همین کیفیت در ترکیب تیم بازی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار