دوره آموزشی مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر ویژه ضابطان آغاز شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزش مجازی مهارتی ضابطان در قالب دومین دوره ملی ستاد به مدت حداکثر۱۶ هفته آغاز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان  گفت: عناوین این دوره شامل آشنایی با مهارت‌های جامعه‌شناختی و روان‌شناختی در امربه معروف و نهی از منکر، آشنایی با مخاطب‌شناسی، فن بیان و مهارت‌های ارتباط موفق و آشنایی با مباحث حقوقی مرتبط با ضابطان امر به معروف و نهی از منکر است.

وی گفت: برای شرکت‌کنندگانی که در مجموع نمره آزمون و مباحثه حدنصاب ۱۵ از ۲۰ را کسب کنند گواهی پایان دوره صادر می‌شود و افرادی که نمره ۱۲ تا ۱۴ دریافت کنند گواهی شرکت خواهند گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: قبول شدگان در آزمون پایانی پس از طی سایر مراحل قانونی، کارت ضابط امر به معروف و نهی از منکر را دریافت می‌کنند که گواهی این دوره نیز به عنوان آموزش ضمن خدمت در ادارات و سازمان‌ها قابل پذیرش خواهد بود.

وی گفت: شرکت در این دوره آموزش مجازی مهارتی ضابطان در قالب دومین دوره ملی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.