طنین انداز شدن آهنگ زنگ و ضرب مرشد بعد از ۴۰ سال در نکا

زورخانه نکا با حضور رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: با بهره برداری از زورخانه جدید در نکا، زنگ و ضرب مرشد بعد از ۴ دهه وقفه در این شهر به صدا درآمد.

در مراسم بهره برداری از گود زورخانه شهید حاج قاسم سلیمانی نکا که به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، ملی پوشان این رشته که برای آماده سازی مسابقات جهانی در مازندران اردو زده بودند در زورخانه تازه احداث شده این شهر به اجرای حرکات نمایشی و فنون زیبای ورزش زور خانه‌ای پرداختند.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم، ضمن تشریح فضائل اخلاقی و فرهنگی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از زحمات صورت گرفته برای ساخت زورخانه نکا تقدیر و تشکر کرد.

او همچنین با قدردانی از تلاش‌های سردار باران چشمه در جهت توسعه و اعتلای این ورزش، گفت: از برپایی اردوی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مازندران استقبال می‌کنیم و با همه توان برای کمک به توسعه این ورزش که با جوانمردی و فتوت و فرهنگ ایرانی اسلامی همراه است، آمادگی داریم.

در این مراسم از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مازندران نیز تجلیل بعمل آمد.

سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رمضانی و بریمانی معاونین دستگاه ورزش و جوانان، توحیدی مقدم فرماندار، نجفی فرمانده سپاه، رضایی رئیس ورزش و جوانان و خلیلی شهردار نکا، جابر صادق زاده دارنده ۷ بازوبند پهلوانی و نشان‌دار مقام پهلوان باشی ایران و مردم ورزش دوست نکا از حاضران در این مراسم بودند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام
آدرسش کجاست؟