۵۲ درصد متقاضیان بومی در آزمون استخدامی فاز ۲۲-۲۴ پارس جنوبی قبول شدند

سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس گفت: حدود ۵۲ درصد از متقاضیان بومی در آزمون استخدامی فاز ۲۲-۲۴ پارس جنوبی پذیرفته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید محمد علی موسوی، سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: ۲ هزار و ۹۴۷ نفر در مصاحبه استخدامی فاز ۲۲-۲۴ پارس جنوبی شرکت کردند که از این تعداد هزار و ۵۴۶ نفر حد نصاب لازم را کسب کردند.

به گفته او، از میان این افراد که نمره لازم را در مصاحبه به دست آوردند، هزار و ۱۹ نفر پذیرفته شدند که از این تعداد حدود ۵۲ درصد، یعنی ۵۲۵ نفر از داوطلبان بومی بوده‌اند.

سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس گفت: شیوه‌نامه جذب حداقل ۵۰ درصد نیروی بومی در این آزمون رعایت شده است و با توجه به اینکه اولویت جذب با نفرات شاغل در طرح بوده است ۸۰ درصد پذیرفته شدگان از نفرات شاغل در طرح بودند و ۲۰ درصد نفرات جذب شده بیرون از طرح، همگی از داوطلبان بومی بوده‌اند.

موسوی گفت: ۳۰ نفر از ۴۰ نفری که در رستوران این واحد صنعتی جذب شدند از نیرو‌های بومی بودند که این فهرست در فایل منتشر شده در فضای مجازی ذکر نشده است و با احتساب این افراد میزان جذب در فاز ۲۲-۲۴ به ۵۳ درصد می‌رسد.

او در همین حال گفت: افرادی که به نتیجه آزمون استخدامی فاز ۲۲-۲۴ اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس در کنگان فرم اعتراض را پر کنند که نتیجه پس از بررسی به آنان اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۳:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
کجای دنیا تو صنعت مهم مثل نفت و پتروشیمی فقط به خاطر شرایط بومی استخدام میکنن؟؟؟ این کلمه مزخرف بومی رو چرا باب کردید. هرکس مدرک دانشگاهی مرتبط داره یا تخصص باید جذب شه نه کبوتر باز بومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۶ دی ۱۴۰۰
قانون استخدام فرزندان ایثارگران رعایت نشده و همش دروغه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
این متن در عین بی اطلاعی کامل نوشته شده ، بهتر هست قلم رو دست کسی داد که حداقل اطلاعاتی در خصوص نحوه جذب و راه اندازی پالایشگاه ها داشته باشه
تمام پالایشگاه هایی که نام بردید به همین روش جذب انجام شده و در بعد فاز ۱۳ مدتهاست به بهره برداری رسیده و دقییییقا با همین روش جذب نیرو رو انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۹:۱۰ ۱۲ دی ۱۴۰۰
دروغه