منصوریان: مسئولان نباید بعد از برد‌ها رختکن صنعت نفت را به محل عکاسی تبدیل کنند

منصوریان پس از شکست تیمش برابر مس رفسنجان از رفتار مسئولان شهری آبادان انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا منصوریان پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر مس رفسنجان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: نباید مسئولان آبادان شهر را به محلی برای عکس گرفتن تبدیل کنند. ما در شرایط سختی به رفسنجان آمدیم و پس از آن اعلام کردند که مسابقه در سیرجان برگزار می‌شود و نصف تیم خود را در رفسنجان نگه داشتیم. تلاش بازیکنان ما خوب بود، اما کافی نبود. امروز فهمیدم حامدی‌فرد و  محمد طیبی چقدر در تیم تاثیرگذار هستند. از یکی، ۲ بازیکن جوان هم اصلا راضی نبودم، زیرا بیشتر بازیکنانی که زیرنظر من هستند، یا بهترین بازیکن لیگ می‌شوند یا بهترین بازیکن تیم ملی. جوان‌های  تیم من باید سر حال‌تر باشند.

مسئولان نباید برای نمایش خودشان رختکن را به محل عکاسی تبدیل کنند

منصوریان با انتقاد از رفتار مسئولان شهری و استانی آبادان گفت: نباید مسئولان شهر رختکن صنعت نفت را به محل عکس گرفتن تبدیل کنند. نیازی به عکس گرفتن نداریم. ما به مسئولانی نیاز داریم که به تیم کمک کنند. هواداران آبادانی به این تیم علاقه فراوانی دارند و با گذشت ۱۳ هفته از لیگ برتر مانند یک تیم رها شده هستیم. انتظار داریم به داد ما برسند و امیدواریم کمک‌ها نوشدارو پس از مرگ سهراب نباشد. متاسفانه کسی سراغ ما نمی‌آید، اما وقتی یکی، ۲ بازی را می‌بریم چند نفر می‌آیند و از موقعیت سوء استفاده می‌کنند تا خود را به نمایش بگذارند.

خوب نیست تیم شهری که بخش قابل توجهی از بودجه کشور را تامین می‌کند، این وضعیت را داشته باشد

سرمربی صنعت نفت گفت: هر زمان که به برتری می‌رسیم می‌بینیم که برخی مسئولان سراغ تیم می‌آیند. از آن‌ها خیلی گلایه دارم. چقدر می‌توانم به بازیکنان خود اصرار کنم و آن‌ها بدون روحیه فعالیت می‌کنند. شاید بودجه مورد انتظار ما یک دهم تیم‌های دیگر باشد، اما همین مبلغ اندک را هم به ما نمی‌دهند.   این زیبنده تیم شهری نیست که بخش قابل توجهی از بودجه کشور را تامین می‌کند.

او در ادامه گفت: من از شما جدا شوم، می‌روم در رختکن به بازیکنانم می‌گویم که دیگر از جایی انتظار کمک نداشته باشید و باید برای آبادان بجنگید. هر هفته یک بهانه‌ای می‌آورند. در هر صورت آستانه تحمل تیم ما تمام شده است. خیلی سخت است که بازیکنان ۱۴ هفته پول به خانه نبرند.

تیم داوری نای راه رفتن نداشت

منصوریان با انتقاد از عملکرد داوری در این دیدار گفت: فکر می‌کنم در دقایق پایانی یک پنالتی برای ما نگرفتند. امروز تیم داوری خسته و بی‌حال بود و آن‌ها نای راه رفتن نداشتند. کمک داور از ۲ متری متوجه نمی‌شد توپ به دست خورده است. خود صفایی تمام صحنه‌ها را جا می‌ماند. به آقای نوشور که خودش یکی از داوران بزرگ است، گفتم تیم شما  خیلی خسته است. داور تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود مس رفسنجان گرفت. من فصل گذشته سر داوری خیلی اذیت شدم. همین داور ما را در بازی با تراکتورسازی خیلی اذیت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
امیدوارم هر تیمی یه مسئولی داشته باشه همه تیما بی پولن
آخرین اخبار