امام جمعه سردشت:

شهادت سردار سلیمانی چهره خبیث تروریسم بین الملل را آشکار کرد

امام جمعه سردشت گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی چهره واقعی و خباثت آلود تروریسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکا و ایادی استکبار جهانی بر همگان مبرهن و آشکار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، ماموستا محمد واوی در آیین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با تسلیت این مناسبت گفت: این شهید والامقام به لحاظ دارا بودن صفات ارزنده و خصیصه‌های نیکو در زمره انسان‌های کم نظیر قرار گرفت و اکنون به الگویی فراملی تبدیل شده است.

او گفت: حاج قاسم یک الگوی به تمام معنا در شجاعت، فداکاری، اخلاص و تدبیر بود که توانست در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا زمان شهادت حضور فعال داشته باشد.

امام جمعه سردشت گفت: ایشان با تواضع، صفا و صمیمیت و با عشق خدمت به مردم به دور از هرگونه شائبه جناح بازی و قدرت طلبی در میان مردم حضور پیدا می‌کرد و همین رفتار الهی، یک اسطوره از این شهید گرانقدر ساخت.

ماموستا واوی با اشاره به جمله معروف حاج قاسم با عنوان ما ملت شهادتیم، اضافه کرد: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب عاشورا، مکتب حضرت امام (ره) و نمادی از مکتب امام و تربیت نظام اسلامی بود که بدون شک ماندگاری مکتب امام هم برخاسته از سنت‌های الهی و فرهنگ عاشورایی است.

او امنیت پایدار کشور را مرهون ایثار و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش دانست و گفت: همگان باید بدانند شهید سلیمانی تنها یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و این فرهنگ مصداق انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.