توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی وکمک مومنانه توسط سپاه و بسیج در اهر

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اهر از توزیع هزار بسته‌ی معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اهر گفت: هدف از اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان ،کمک به اقشار آسیب دیده از بابت شیوع ویروس کرونا که دچار زیان مالی و مشکلات روحی شده اند.

او افزود: این بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان شامل روغن نباتی، کنسرو ماهی، برنج، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی در بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع می‌شود.

او گفت: تاکنون و در مناسبت‌های مختلف امسال ، بیش از ۶۶۵۰ بسته‌ی معیشتی، ۸۲۰۰ بسته‌ی لوازم التحریر، ۵۲ هزار پرس غذای گرم، ۹۶ راس دام سبک و سنگین، ۸۵ هزار ماسک و ۳۵۰۰ بسته‌ی لوازم بهداشتی در راستای کمک به معیشت نیازمندان به ارزش کلی ۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه‌ی اهر ضمن قدردانی از کمک و حمایت‌های همه جانبه‌ی مسئولان، مردم و خیّرین این شهرستان در تهیه و توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان افزود: کمک به اقشار ضعیف و آسیب دیده‌ی شهرستان اهر همچنان تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.