حضور ۵۰ دندانپزشک در قالب اردوی جهادی الکفیل در قروه

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل گفت: قرارگاه جهادی الکفیل برای اولین بار در قالب اردوی درمانی فرهنگی با حضور ۵۰ دندانپزشک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در سالن ۹ دی سپاه شهرستان قروه خدمت رسانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -حجت الاسلام سید امیر عبدالملکی مسئول قرارگاه جهادی الکفیل گفت: قرارگاه جهادی الکفیل برای اولین بار همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) خدمات درمانی، فرهنگی و آموزشی را به مدت سه روز به مددجویان عزتمند قروه‌ای ارائه می‌دهد.

عبدالملکی با اشاره به برنامه درمانی به ویژه خدمات دندانپزشکی گفت: موضوع دندان پزشکی یکی از دغدغه‌های مردم است که به دلیل عدم پوشش بیمه و هزینه‌های بالای آن به یک معضل اجتماعی فراگیر تبدیل شده است.

به گفته او: در این اردوی جهادی الکفیل ۵۰ دندانپزشک از تهران و کرمانشاه توفیق خدمت رسانی به مردم شهیدپرور قروه را دارند.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل گفت : در این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی همچون کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم، جراحی، جرم گیری و تمام خدمات دندان پزشکی با بهترین متریال و بهترین کامپوزیت‌ها در سطح بازار جهانی برای مددجویان از ساعت هشت صبح تا هشت شب به طور رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

عبدالملکی در خصوص سایر خدمات پزشکی در این اردوی جهادی گفت: خدمات عمومی پزشکی و درمان‌های تخصصی توسط متخصصان اطفال، گوارش، عفونی و طب سنتی ارائه می‌شود.

او در خصوص سایر خدمات اردوی جهادی الکفیل گفت: حضور مشاوران حقوقی و وکلای بسیجی بخش دیگری از فعالیت‌های اردوی جهادی الکفیل است که با ارائه مشاوره حقوقی رایگان، لایحه نویسی و حضور در دادگاه‌ها به رفع موانع حقوقی مددجویان به صورت رایگان کمک می‌کنند.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل گفت: کلاس‌های آموزش جامع اصلاح الگوی سبک زندگی بر مبنای طب ایرانی اسلامی سنتی دوره‌های سه تا چهار ساعته برای مبلغان، طلاب، متولیان امور بهداشتی و مددجویان برگزار می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به مشاوره تغذیه، ترک اعتیاد و مشاور خانواده در این سه روز، گفت: گروه جهادی الکفیل ۱۶سال است که فعالیت خود را در قالب مرکز نیکوکاری و گروه جهادی الکفیل آغاز کرده است و فعالیت‌های جهادی خود را در زمینه انجام خدمات عمرانی از جمله ساخت و ساز، تعمیر و مرمت، تهیه سبد کالا و جهیزیه مددجویان آغاز کرده است.

گروه جهادی الکفیل بیشتر در استان‌هایی که ضریب محرومیت بالایی مانند سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان و کرمان دارند حضور مستمری دارند و در تمام سال به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

مجموعه فرهنگی مذهبی علمدار شهرستان قروه از بدو تاسیس همواره در عرصه خدمت رسانی به اقشار محروم شهرستان فعال بوده و با اقدامات جهادی نظیر توزیع بسته‌های معیشتی در پی ایفای تکلیف دینی و انقلابی خود بوده اند که این بار در اقدامی جهادی با دعوت از یکی از فعال‌ترین قرارگاه‌های جهادی کشور یعنی قرارگاه جهادی الکفیل در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان قروه هستند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: خدمات سلامت ، قروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلیل خالدیان
۲۳:۰۶ ۲۰ دی ۱۴۰۰
سلام آدرس کجاست برای مراجعه