تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در سقز

پیکر تازه تفحص شده شهید «توفیق احمدی»امروز با حضور اقشار مختلف مردم سقز، خانواده شهدا و مسئولان محلی شهرستان در گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - در این آیین که مسئولان محلی شهرستان از جمله فرماندار ویژه، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با اهدای گل و قرائت فاتحه به شهید «توفیق احمدی» شهید دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

عایشه احمدی دختر شهید توفیق احمدی در این آیین دلنوشته‌های خود را در میان مردم سقز خواند و گفت: تا پای جان در راه تو و یارانت خواهیم ایستاد و یاد شهیدان را همواره در زندگی گرامی می‌داریم.

او از دلتنگی‌های ۳۷ ساله از دوری پدر گفت: شهید توفیق احمدی متعلق به خانواده ما نبود بلکه متعلق به مردم است و باید ما هم این راه شهدا و آرمان‌های جمهوری اسلامی را ادامه دهیم.

دختر شهید در ادامه افزود: توفیق احمدی کاسب و مشغول بدست آوردن روزی حلال بود، ولی گروهک‌های ضد انقلاب او را شکنجه کردند و بی رحمانه وی را شهید کردند.

این شهید دوران دفاع مقدس بعد از ۳۷ سال به زادگاهش شهرستان سقز بازگردانده شد و امروز با حضور مردم شهرستان سقز در گلزار شهدا آرام گرفت.

مراسم تشییع شهید توفیق احمدی از سه راهی خیابان شهدای سقز آغاز و تا گلزار شهدای سقز، با استقبال و همراهی مردم ادامه داشت.

شهید توفیق احمدی در سال ۱۳۶۳ توسط گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شده و در ارتفاعات چهل چشمه دیواندره به طرز فجیعی به شهادت رسیده بود.

مراسم استقبال از پیکر تازه تفحص شده شهید توفیق احمدی شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه سنندج برگزار شد و پس از آن روز پنجشنبه پیکر این شهید دوران دفاع مقدس به زادگاهش سقز بازگردانده شد تا در آرامگاه شهدای شهرستان سقز تدفین شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.