اطفای حریق با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۱ عملیات اطفای حریق و امدادی با تلاش آتش نشانان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ابراهیم قنبری گفت: حریق منزل مسکونی در منطقه باهنر به علت اتصال برق سقف کاذب با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت: آتش نشانان عملیات‌های مهار حریق نیزار در کوی صادقیه، خودرو پراید در کوی فدک و منزل مسکونی ساعت ۴ و ۵۲ دقیقه در منطقه گلستان خیابان اردیبهشت به علت اتصال سیم کشی تهویه برق با موفقیت انجام دادند.

به گفته قنبری حریق ۲ باب مغازه تجاری ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه در منطقه پردیس جنب پاسگاه و حیاط منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۴۸ دقیقه در منطقه مهدیس مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز می گوید: انفجار گاز شهری در بلوار آیت اله بهبهانی زیر پل دروازه منجر به تخریب ساختمان ۲ طبقه تجاری شد و آتش نشانان با انجام عملیات آوار برداری ۱۰ نفر را از زیر آوار خارج کردند که ۴ نفر از آن‌ها سالم و ۶ نفر دیگر دچار مصدومیت شده بودند و به اورژانس تحویل داده شدند.

این مقام مسئول گفت: حریق کیوسک نگهبانی در منطقه فرهنگ شهر خیابان رشد ۶ باتلاش آتش نشانان اطفا شد و این حادثه که منجر به انفجارگاز جزئی شد، توسط کارشناسان سازمان نشت گاز بخاری و در رفتن شیلنگ گاز گزارش شد. ضمن اینکه مرد ۶۱ ساله در اثر این حادثه مصدوم و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری گفت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان مرداد غربی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در کوی پیروزی ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.