مربی نفت مسجد سلیمان: کمالوند تاکنون تمایلی برای بازگشت به تیم نشان نداده است

محبی گفت: از کمالوند خواهش کردیم به مسجد سلیمان برگردد، اما او تمایلی به ادامه همکاری ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان- مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما در ۴۰ روز گذشته پشت دروازه تمرین کردیم و چنین چیزی برای تیم‌های لیگ برتری امکان پذیر نیست. تراکتور که نماینده فصل گذشته ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، اکنون یک امتیاز بیشتر از ما دارد و این نشان می‌دهد که تیم‌های بالاتر از ما وضعیت امتیازی بهتری نسبت به نفت ندارند.

نفت مسجد سلیمان در فصول اخیر به دلیل مشکلات مالی و کمبود امکانات شرایط سختی را سپری کرده است. یکی از مشکلات مسجد سلیمانی‌ها کیفیت پایین چمن ورزشگاه محل تمرین این تیم است که آن‌ها را مجبور کرده پشت دروازه تمرینات خودشان را برگزار کنند.

این تیم با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.

محبی درباره تصمیم کمالوند برای جدایی از نفت مسجد سلیمان و حاضر نشدن او در محل تمرینات تیم گفت: مسئولان خیلی تمایل دارند کمالوند در نفت مسجد سلیمان بماند. خیلی از کمالوند خواهش کردیم، اما او تمایلی به بازگشت نداشت.

کمالوند پس از بازی با صنعت نفت آبادان تصمیم خود برای کناره گیری از هدایت نفت مسجد سلیمان را به مسئولان باشگاه اعلام کرد. با وجود نظر مثبت مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری، کمالوند تاکنون تمایلی برای بازگشت و ادامه نشان نداده است.

او درباره بازی تیمش برابر استقلال گفت: تا آخرین لحظه برای سربلندی نفت تلاش می‌کنیم. ۵،۶ بازیکن را در اختیار نداریم و شرایط روحی بازیکنان خوب نیست. مطمئن باشید بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند. از پیش بازنده نیستیم و روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم.

استقلال در حال حاضر با ۳۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و در صورت پیروزی یا تساوی برابر نفت مسجد سلیمان قهرمان نیم فصل خواهد شد.

دیدار ۲ تیم ساعت ۱۵:۳۰ فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار