بازدید رئیس کمیته امداد زرند از منازل در حال ساخت مددجویان

رئیس کمیته امداد زرند داشتن سرپناه امن و مناسب را حق همه شهروندان دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - عباس موسوی فر رئیس کمیته امداد زرند داشتن سرپناه امن و مناسب را حق همه شهروندان دانست.

او گفت: با توجه به هزینه بالای احداث مسکن، کمیته امداد به تنهایی توان ساخت مسکن را ندارد و بسیار ضرورت دارد همه دستگاه‌های مسئول در شهرستان، در امر کمک به ساخت و تکمیل منازل افراد تحت حمایت نهاد‌های حمایتی تسهیل گری و مساعدت ویژه نمایند.

رئیس کمیته امداد زرند می گوید؛ در سال‌های گذشته با توجه به اعتبارات خوبی که در بخش تسهیلات روستائی به شهرستان اختصاص داده شده تعداد قابل توجهی از افراد تحت حمایت با استفاده از تسهیلات ستاد بازسازی بنیاد مسکن و کمک‌های بلاعوض کمیته امداد صاحب مسکن شده اند.

او گفت: اما هنوز افراد‌ی هستند که به دلیل نداشتن زمین، قادر به استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن و کمک‌های کمیته امداد نشده اند.

موسوی گفت: درخواست عاجزانه ما از متولیان در امر واگذاری زمین در روستا‌ها این هست که امتیاز خاصی به افراد نیازمند تحت حمایت نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی قائل شوند.

او از همکاری بسیار خوب بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت زرند؛ همه سازمان‌ها، ادارات؛ تعدادی از شورا‌های اسلامی روستا، دهیاران وبه ویژه خیران و نیکوکاران تشکر کرد.

موسوی فراز اشخاص حقیقی وحقوقی تقاضا کرد ایتام و نیازمندان را تنها نگذارند و به هر مقدار که توان دار ند در امر ساخت سرپناه برای این عزیزان مساعدت نمایند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.