به مناسبت دهه فجر؛

آغاز بهره برداری از پروژه‌های تامین آب شرب شهری و روستایی آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از آغاز بهره برداری از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - لطیف خوش سیرت گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها ۳۵۸ هزار و ۳۸۳ نفر از مزایای آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی می گوید: برای اجرا و آماده بهره‌برداری شدن این پروژه‌ها یک‌هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و ملی استانی شده هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی رفع کمبود آب شرب شهر‌های پیرانشهر، مهاباد و بوکان و تامین فشار و کمبود آب شرب زمین‌های توحید، تامین آب شرب مسکن مهر طرزیلو و خطوط رفت و برگشت مخزن عباس آباد در شهر ارومیه را از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در شهر‌های استان اعلام کرد.

به گفته خوش سیرت توجه به مناطق روستایی و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی را از برنامه‌های مهم و اساسی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی است و در این راستا پروژه‌های تامین آب آشامیدنی روستا‌های بریسو در شهرستان سردشت، روستا‌های عزت آباد، کورابولاغ و دانابولاغ شهرستان شوط، روستا‌های ملحم و ینگجه شهرستان سلماس، طرح تامین آب به منطقه پلدشت و مجتمع ۷ روستایی نازک علیا و تامین آب آشامیدنی روستا‌های باراجوق، صالح آباد، مجتمع صالح آباد ارومیه و روستا‌های ذمه، الک آباد و حیدرآباد شهرستان اشنویه اجرا و همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.