روسیه مقاله بیلد درباره اوکراین را عبور از همه مرزها خواند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه انتشار مکرر اخبار و مطالب ضد روسی در رسانه‌های آلمانی را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه شامگاه شنبه گفت روزنامه آلمانی «بیلد» با انتشار مقاله خود درباره طرح ادعایی روسیه برای الحاق اوکراین، از همه مرز‌های اخلاقی و انسانی عبور کرد.

به گزارش وبگاه «ریانووستی»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: «آن زمان گذشته است که ما کلمات و عبارات را انتخاب می‌کردیم تا به نحوی ظریف باشیم، احساسات را آزار ندهیم و با حُسن نیت زندگی کنیم. بیلد امروز با انتشار یک طرح ادعایی برای حمله روسیه به اوکراین از تمام مرز‌های ممکن اخلاق و انسانیت عبور کرد.»

ریانووستی نوشت پیش‌تر روزنامه آلمانی بیلد گزارشی از سوی سرویس‌های مخفی ناشناس درباره طرح ادعایی روسیه برای الحاق اوکراین منتشر کرده بود. همین مقاله به تفسیری از سفارت روسیه در آلمان اشاره می‌کند که در آن اظهارات این نشریه «ترکیبی عجیب از حدس و گمان و شایعات» خوانده می‌شود.

زاخارووا دویچه وله را ماشین تبلیغاتی ناتو نامید

به گزارش ریانووستی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین شبکه آلمانی «دویچه وله» را ماشین تبلیغاتی و پروپاگاندای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نامید و گفت: «وزارت امور خارجه آمریکا از شرکت رسانه‌ای آلمانی دویچه وله حمایت می‌کند، زیرا این یک ماشین تبلیغاتی ناتو است.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: «این واقعیت که وزارت خارجه آمریکا از کانال تلویزیونی آلمان حمایت می‌کند که از بودجه دولتی جمهوری فدرال آلمان تأمین می‌شود، خود گویای این است که ماشین تبلیغاتی ناتو در حال عمل کردن است.»

ریانووستی نوشت پیش از این ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته بود که واشنگتن تصمیم روسیه برای بستن دفتر دویچه وله در مسکو را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار