بیانیه فدراسیون بوکس در خصوص اظهارات عضو ایرانی فدراسیون جهانی

فدراسیون بوکس با انتشار بیانیه‌ای به آنچه "اتهامات واهی و دروغین اخیر" خواند، واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، به دنبال تاریخ‌سازی بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب نخستین مدال جهانی تاریخ این رقابت‌ها پس از ۸۶ سال، پس از حدود ۵ ماه جریاناتی در داخل و خارج کشور با در پیش گرفتن شیوه‌های غیر اخلاقی و اتهامات واهی سعی در زیر سوال بردن شایستگی ورزشکاران ایران دارند.

مدالی که به گواه کارشناسان بوکس ایران و جهان با شایستگی توسط دانیال شه‌بخش، فرزند شایسته ایران اسلامی و تلاش کادرفنی تیم ملی کشورمان کسب و زمینه رقم خوردن برگ جدیدی در تاریخ ورزش کشورمان شد.

حال به نظر می‌رسد این اتفاق تاریخی مانند همیشه موجبات تکدر خاطر دشمنان این آب و خاک شده و برخی افراد را در داخل و خارج به تقلا انداخته که با چنگ انداختن به هر روشی این تاریخ‌سازی را زیر سوال برده و در این راه برخی رسانه‌ها نیز آب به آسیاب دشمنان نظام ریخته و زمینه را برای خودنمایی و مطرح شدن این افراد از طریق بازی با آبروی ورزش کشورمان فراهم کند.

فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که اتهامات واهی و دروغین را از طریق اتحادیه جهانی بوکس (آیبا) و مراجع قانونی کشور پیگیری کند.

پیش از این رشید رستمی عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی بوکس مدعی شد که فدراسیون بوکس ایران با پرداخت پول جدول مسابقات جهانی را تغییر داده تا ۲ نماینده کشورمان از راه غیر ورزشی به فینال برسند. او اعلام کرد که برای صحبت هایش مدارک کافی از رئیس فدراسیون بوکس دارد و برخی از آن‌ها را در صفحات اجتماعی خود منتشر کرده است.  

رستمی در بخش دیگری از صحبت هایش مدعی شد که علی استکی، سرمربی تیم ملی بوکس زبان انگلیسی بلد نیست و با تقلب مدرک مربیگری خود را گرفته است. استکی نیز در واکنش به این صحبت ها، رستمی را "فردی مریض و معلوم الحال" توصیف کرد که تاکنون کار‌های خلاف زیادی انجام داده است.


بیشتر بخوانید


علی استکی قصد دارد از فرشید رستمی شکایت کند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود مصطفوي
۰۹:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
درود بر شما قضاوت عملكرد كادر فني تيم بوكس ايران عريان و شفاف نيست لذا وزارت ورزش و فدارسيون بوكس به جهت اعاده حثيت ورزش ملي ايران بايد نسبت به چند و چون اتهامات طرح شده در اين پرونده پاسخگو باشند چرا كه كنفدراسيون بوكس آسيا Aiba موضوع را مورد پي گرد قرار خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
کورش ق
۲۳:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
باسلام به فدراسیون فعال بوکس کشور مربی دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
درود بر ایران
آخرین اخبار