میخائیل اولیانوف:

پیش نویس نهایی احیای برجام تهیه شده است

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اعلام کرد که پیش‌نویس سند نهایی برای بازگرداندن توافق هسته‌ای ایران تنظیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، امروز (دوشنبه) اعلام کرد پیش‌نویس سند نهایی برای بازگرداندن توافق هسته‌ای ایران تنظیم شده است و مذاکرات می‌تواند در مدت کوتاهی به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف در مصاحبه با روزنامه کامرسانت گفت: «مرحله کنونی را می‌توان آخرین مرحله مذاکرات نامید. تا کنون مسیر طولانی‌ای طی شده است. پیش نویس سند نهایی در مورد بازگرداندن برجام تنظیم شده است، اما نکات زیادی وجود دارد که نیاز به توسعه بیشتر دارد.این پیش نویس بیش از ۲۰ صفحه است و مبنایی است که میتوان بر اساس آن مذاکرات را در زمان نسبتا کوتاهی به نتیجه رساند.»

پیش از این نیز نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین در توییتی نوشته بود: «پس از یک استراحت کوتاه، گفتگو‌های وین فردا از سر گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد مذاکرات در مرحله نهایی است که نیازمند عزم و تلاش پرانرژی همه شرکت کنندگان برای رسیدن به نقطه مقصد یعنی احیای کامل برجام از جمله لغو تحریم هاست.»

مذاکرات برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک درباره برنامه هسته‌ای ایران فردا سه‌شنبه در وین از سر گرفته می‌شود.

تهران در جریان گفتگو‌های کنونی بر موضوع لغو تحریم‌ها تأکید کرده که توافق جدیدی را نمی‌پذیرد یا تعهدی بیش از آنچه در برجام در قالب اصلی آن آمده است، نخواهد پذیرفت. قابل ذکر است که مقامات غربی بار‌ها اعلام کرده اند که مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران وارد مراحل نهایی خود شده و دور هشتم مذاکرات دور نهایی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۶:۱۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
ان شاءالله پیروزی برامون به ارمغان بیاد اونم نزدیک به 22 بهمن که روز خوش یمنی هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
ما مردم ایران همیشه برای این حکومت نامحرمیم و باید اخبار کشور را از دیگران بشنویم.
فقط بلدن هستی مردم را ازشان بگیرند و آنها را بازی دهند تا اینکه به بازی بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
دوباره برجام مگه برجام بد نبود مگه آتشش نزدید پیشمان شدید دوباره رفتیدسراغش تا اومدن ترامپ پابرجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
همون روز که رئیسی رئیس جمهور شد، من یکی فاحته‌ی برجام رو خوندم، بهتره خودمونو برای سایر اقدامات روی میز آمریکا آماده بکنیم چون آمریکا نه زیر بار تضمین میره نه راستی آزمایی
Iran (Islamic Republic of)
جعفری صبور
۰۰:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
فقط برای تضمین اورانیوم غنی شده تحت نظر آژانس در ایران انبار شود این همه هزینه راهی که اومدیم نباید دوباره صفر شود هر وقت آمریکا و غرب دبه درآورد ما کارتزریق اروانیون غنی شده به سانتریفوژ را سریع انجام دهیم این دست به ماشه همیشه غرب و آمریکا را در ترس خروج از برجام نگه میدارد
آخرین اخبار