بهره‌برداری از پروژه‌های برق روستایی در پاسارگاد

همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی برق روستایی در شهرستان پاسارگاد استان فارس، افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در حاشیه مراسم افتتاح ۲ پروژه برق روستایی، گفت: این ۲ پروژه اصلاح و بهینه سازی و روشنایی معابر روستایی به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال، اجرا و آماده بهره‌برداری شده بود.

محمدرضا سلاحی گفت: این پروژه‌ها شامل اصلاح و بهینه سازی شبکه برق و روشنایی معابر روستا‌های گمبکان و مبارک آباد از توابع شهرستان پاسارگاد بوده و برای اجرای هر یک از آن‌ها حدود ۸۰۰ میلیون تومان، اعتبار هزینه شده است.

این مقام مسئول گفت: در روستای گمبکان ۱۰۹۵ متر کابل خودنگهدار، ۱۵۰۰ متر سیم آلومینیومی، ۳۰ پایه فشار ضعیف، ۱۰ پایه فشار متوسط، یک تابلوی ۴۰۰ چهار فیدره، به کارگرفته شده و ۲۳ چراغ روشنایی معابر نیز نصب شده است.

سلاحی گفت: برای اجرای این پروژه در روستای مبارک آباد نیز، ۹۹۲ متر کابل خودنگهدار، ۵۸۵ متر سیم روکش دار، ۳۸ پایه فشار ضعیف، ۴ پایه فشار متوسط، یک تابلو ۴۰۰ چهارفیدره، به کار گرفته شده و ۴۰ چراغ روشنایی معابر نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: ۱۰ شهرستان در استان فارس تحت مدیریت این شرکت است و در ایام الله دهه فجر امسال، تعداد نه عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیارد ریال در محدوده تحت مدیریت توزیع برق شیراز اجرا شده و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.