ائتلاف سعودی از غیرنظامیان خواست وزارتخانه‌های صنعا را تخلیه کنند

ائتلاف متجاوز از غیرنظامیان خواست وزارتخانه‌های یمن در صنعا را تخلیه کنند و تهدید کرد سایت مرتبط با حمله به فرودگاه أبها، از بین خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - ائتلاف متجاوز سعودی تحت رهبری عربستان از غیرنظامیان در وزارتخانه‌های صنعا، پایتخت یمن خواست که این مکان‌ها را تخلیه کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه دیشب (یکشنبه) اعلام کرد: «از غیرنظامیان وزارتخانه‌های یمن در صنعا می‌خواهیم که فوراً محل را تخلیه کنند.» و مدعی شد انصارالله از مقر و وزارتخانه‌های دولت یمن برای آغاز عملیات خصمانه استفاده می‌کنند.

ائتلاف متجاوز به یمن مدعی شد «حوثی‌ها (انصارالله) از این مقر‌ها برای «راه‌اندازی عملیات خصمانه» استفاده می‌کنند» و تهدید کرد که سایت مرتبط با حمله اخیر به فرودگاه بین‌المللی أبها، از بین خواهد رفت.

پیش از این یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای یمنی با استفاده از پهپاد «قاصف کی ۲» به یک هدف نظامی در فرودگاه بین‌المللی أبها عربستان حمله کرده و پهپاد نیز دقیق عمل کرده است.

یحیی سریع درخصوص هدف قرار دادن این فرودگاه گفت: «فرودگاه أبها یکی از چندین فرودگاهی است که از آن‌ها علیه یمن استفاده می‌شود، ما مجدداً به مردم هشدار می‌دهیم از اماکن نظامی دوری کنند.»

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز به یمن با تأیید حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های یمنی به فرودگاه بین‌المللی أبها مدعی شد پاسخ حمله یمن به این فرودگاه داده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۱۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
مرگ برآل سعود خبیث.
آخرین اخبار