تکذیب افزایش قیمت‌نان در ارومیه/ با نانوایان گرانفروش برخورد می‌شود

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: قیمت نان در ارومیه تغییر نیافته است و تمامی نانوایان موظف هستند نان را بر اساس قیمت اعلامی اتحادیه به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -الله‌وردی حسن زاده گفت: برخی از واحد‌های فروش نان در سطح شهر ارومیه که نان را با نرخ بیشتر از نرخ مصوب به مردم عرضه کرده و بدون پروانه و حواله فعالیت می‌کنند، متخلف محسوب شده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

او می گوید: تعدادی از واحد‌های فروش نان، طبق اعلام اتحادیه نانوایان و حواله‌ای که دریافت کرده اند در ساعات مقرر، مجاز به فروش نان هستند.

به گفته  رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه ؛ فعالیت این واحد‌ها طبق حواله دولتی در دو شیفت صبح (از ساعت ۶ لغایت ۱۱) است و تعدادی نیز برخلاف قانون و در جهت جذب مشتری در شیفت بعد از ظهر و با سهمیه آرد آزاد پز فعالیت می‌کنند.

او گفت: در جهت جلوگیری از گران‌فروشی، لیستی از نرخ‌های مصوب نان در اختیار تمامی واحد‌های فروش (اعم از نان‌روغنی، نان لواش، سنگک و بربری) قرار گرفته شده است که باید این لیست توسط نانوایان در جهت دید مشتریان نصب شود.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه می گوید:هیچگونه افزایش قیمت در نرخ نان وجود نداشته و و تمامی نانوایان موظف هستند نان را بر اساس قیمت اعلامی اتحادیه بفروش برسانند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
ارومیه شهر بی در پیکر با استاندار جدیدش وانتصاب فامیلی وبا روابط ضوابط
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام در تبریز فردای 22 بهمن نان 33درصد گران شد . البته در بعضی نانوایی ها... من بربری که قبلا 3000 تومان بود 4000 تومان خریدم .