وزش باد در استان همدان به ۸۰ کیلومتر برساعت می‌رسد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت:با خروج سامانه بارشی از استان، سرعت وزش باد در برخی از مناطق به ۸۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-محمد حسن باقری شکیب»گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و به تدریج افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او گفت: وضعیت آب و هوایی استان همدان در روز‌های آینده پایدار است و بر همین اساس تا روز جمعه از بارش باران و برف خبری نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به دلیل افزایش سرعت وزش باد امکان خسارت به تابلو‌های تبلیغاتی وجود دارد.

به گفته باقری شکیب از فردا سه شنبه دمای کمینه بیشتر نقاط استان سه درجه سانتیگراد کاهش و دمای بیشینه نیز سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

 اسدآباد و ملایر با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و صفر درجه سانتیگراد ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار