مهدی پور: موافق اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا نبودم

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان گفت: موافق اعزام تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا نبودم، زیرا خیلی‌ها منتظر نتیجه نگرفتن ایران در آن مسابقات هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان - رضا مهدی پور گفت: حدود ۲۰ روزی می‌شود که تمرینات مان را برای قهرمانی آسیا شروع کرده ایم. در مسابقات قهرمانی آسیا ۱۳ بوکسور داریم که در ۷ وزن نوجوانان و ۶ وزن هم جوانان به رقابت خواهند پرداخت. من خودم موافق اعزام تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا نبودم، زیرا خیلی‌ها منتظر نتیجه نگرفتن تیم ملی در آن مسابقات هستند. طی صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون بوکس انجام دادیم قرار شد مسابقات قهرمانی آسیا را به دید بازی‌های تدارکاتی نگاه کنیم تا برای مسابقات جهانی اسپانیا آماده شویم.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز دهم تا بیست و سوم اسفند به میزبان اردن و در شهر امان برگزار می‌شود. تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی با ۱۳ بوکسور راهی اردن خواهند شد. ملی‌پوشان بوکس کشورمان روز ۹ اسفند به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

قبل از شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا در ۳ تورنمنت حاضر می‌شویم

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان بوکس گفت: من به شما قول می‌دهم که در مسابقات جهانی اسپانیا مانند تیم ملی بزرگسالان که در صربستان تاریخ سازی کردند، خواهیم درخشید. همچنین با برنامه‌هایی که فدراسیون طراحی کرده قرار است قبل از شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا در ۳ تورنمنت حضور پیدا کنیم.

مسابقات جهانی بوکس پاییز سال آینده در اسپانیا برگزار می‌شود و فدراسیون از همین حالا برنامه ریزی‌های لازم جهت حضور قدرتمند نوجوانان و جوانان را در آن رقابت‌ها انجام داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار