زیرساخت‌های مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر فراهم شود

فرماندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه شهر هیر به قطب جدید گردشگری تبدیل شده باید زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی در این شهر فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - اعتماد اعجازی گفت: راه اندازی مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر نقش اساسی در رونق گردشگری شهرستان اردبیل و بخش هیر داشته و تلاش و همت سرمایه گذاران مجموعه قابل قدردانی است.

فرماندار اردبیل در جلسه با مدیران و سرمایه گذاران مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر و بخشدار و شهرداری هیر و رئیس شورای اسلامی شهر هیر بر رفع موانع و تکمیل زیرساخت‌های مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر تاکید کرد و گفت: این موضوع با جدیت از دستگاه‌های مربوطه پیگیری و اجرایی می‌شود.

اعجازی بر اجرای فاز‌های بعدی مجموعه پل شیشه‌ای هیر توسط سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: جلب رضایت گردشگران و خدمات دهی مناسب در مجموعه باید اولویت باشد.

وی می‌گوید: با توجه به اینکه شهر هیر به قطب جدید گردشگری تبدیل شده باید زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی در شهر فراهم شود و مسئولان این شهر در این زمیه اهتمام ویژه داشته باشند و از ظرفیت‌های مختلف در این زمینه استفاده می‌شود.

امیدوار، مدیر عامل پل معلق شیشه‌ای هیر هم ضمن قدردانی از فرماندار اردبیل و مسئولان استان و شهرستان گفت: اولویت مدیران و سرمایه گذاران مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر تکمیل فاز‌های بعدی مجموعه و جلب رضایت گردشگران و خدمات دهی مناسب به گردشگران است و در این زمینه با حمایت مسئولان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او از راه اندازی آزمایشی نخستین دوچرخه هوایی خاورمیانه در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر خبر داد و گفت: این مجموعه از فرودین ماه برای خدمات دهی به گردشگران فعال خواهد بود.

مدیر عامل پل معلق شیشه‌ای هیر خواستار ساماندهی و آسفالت جاده‌های منتهی به مجموعه پل شیشه‌ای هیر و توسعه مراکز خدماتی در شهر هیر و ساماندهی ترافیک در ایام گردشگری و ایجاد پارکینک در شهر هیر شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.