شه بخش: باید در بازی با تیم ملی بوکس ارمنسنان نهایت استفاده را ببریم

ملی پوش بوکس کشورمان گفت: ما نیاز داریم که با کشور‌هایی مانند ارمنستان بازی‌های دوستانه برگزار کنیم و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

باشگاه خبرنگاران جوان - دانیال شه بخش  گفت: دهم اسفند اردوی مشترکی بین ایران و ارمنستان برگزار خواهد شد. ارمنستان در ترکیب خود نفراتی دارد که هر کدام قهرمان المپیک و جهان هستند. ما نیاز داریم که با کشور‌هایی مانند ارمنستان بازی‌های دوستانه برگزار کنیم و باید از این رقابت‌ها نهایت استفاده را ببریم، زیرا هدف ما مسابقات المپیک است و من می‌خواهم در آنجا مدال طلا کسب کنم. قطعا مدال آوردن در المپیک می‌توانند رزومه فدراسیون ما را در جهان کامل کند. پس قطعا بازی با ارمنستان به پیشرفت بوکس ما کمک خواهد کرد.

تیم ملی بوکس کشورمان دهم اسفند اردوی ۱۰ روزه‌ای با ارمنستان بر پا خواهد کرد. این اردو به میزبانی ایران و در مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌شود. ارمنستانی‌ها قرار است اوایل هفته آینده به ایران آمده تا در این اردوی مشترک شرکت کند.

در رابطه با رستمی هیچ صحبتی نمی‌کنم

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی صربستان گفت: من در رابطه با رستمی هیچ صحبتی نمی‌کنم، زیرا او را نمی‌شناسم و نمی‌خواهم جواب کسی را بدهم. فقط همین را می‌گویم که هر کسی که می‌خواست مدال بگیرد بالای رینگ به این مهم دست پیدا کرد. خدا را شکر من هم با برنزی که کسب کردم توانستم برای کشورم تاریخ سازی کنم.

چند روز پیش مصاحبه‌ای از فرشید رستمی منتشر شد که خود را عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی نامید. او ادعا کرد که تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی می‌خواست با پول جدول مدال‌ها را خریداری کند که این صحبت‌های از سوی علیرضا استکی سرمربی تیم ملی و حسین ثوری تکذیب و از این فرد به فدراسیون جهانی شکایت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار