عزل رئیس هیات پرورش اندام کرمانشاه

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در حالی که حدود دو سال دیگر به اتمام دوره تصدی‌اش باقی مانده بود، از سمتش برکنار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه که یکی از روسای هیات‌های استانی درخواست دهنده برای برگزاری مجمع فوق العاده و استیضاح رئیس فدراسیون بود، اکنون از سمت خود عزل شده است.

رئیس سابق هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه گفت: حدود سه ماه پیش بنا به درخواست ۱۵ نفر از روسای هیات‌های استانی، با توجه به تخلفات فدراسیون درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را داشتیم که در آن مجمع، رییس فدراسیون توانست دوباره ابقا شود.

حسین شیروانی گفت: در روز‌های پس از برگزاری مجمع فوق العاده، رئیس فدراسیون شروع به رایزنی با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌هایی کرد که روسای آن‌ها درخواست برگزاری مجمع فوق العاده برای استیضاحش را داده بودند و از آن‌ها خواست تا روسای هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام استان خود را از این سمت برکنار کنند.

پس از اینکه وزارت ورزش و جوانان متوجه این مسئله شد، طی نامه‌ای به مدیران کل ورزش و جوانان دستور داد که حق انجام چنین کاری را ندارند که این مسئله باعث شد در برخی از استان‌ها مدیران کل آن‌ها توجهی به نامه ریاست فدراسیون نداشته باشند.

 متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با همراهی رئیس فدراسیون، بدون اعتنا به نامه وزارتخانه، مرا به صورت کاملا غیرقانونی از سمت خود عزل کرد.

آقای شیروانی با غیرقانونی خواندن این اقدام اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نباید در مقابل درخواست ریاست فدراسیون کوتاه می‌آمد. مگر این اداره کل زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است که هرچه آن‌ها می‌گویند را در استان اجرایی کند؟

وقتی اداره کل ورزش و جوانان بار‌ها اعلام کرده که از عملکردم راضی است، لزومی ندارد این جابجایی را با دستور فدراسیون انجام دهد.

 زمانی که به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه انتخاب شدم، ریاست فدراسیون در مجمع انتخابات تنها یک رای داشت و مابقی آرا مربوط به قهرمانان، مربیان و داوران بود و برای برکناری‌ام هم باید طبق قانون طی یک مجمع فوق العاده نظر سایر اعضا پرسیده می‌شد.

رئیس فدراسیون، قبل از برگزاری مجمع فوق العاده، نایب رئیسی یا دبیری فدراسیون را به من پیشنهاد داد و حتی افرادی را هم برای این کار واسطه کرد که راضی شوم یکی از این دو پست را بپذیریم، اگر فرد ناتوانی بودم و عملکردم راضی کننده نیست، چرا آن زمان چنین پیشنهادی را مطرح کرد؟

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در این خصوص گفت: از عملکرد آقای شیروانی در هیات استان راضی بودیم و عملکرد منفی نداشته است.

صابر رحیمی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هیچ نقشی در برکناری رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام نداشت و این اقدام بنا به درخواست فدراسیون بود.

باتوجه به اینکه فدراسیون با هیات استان هیچ همکاری نمی‌کرد، دود این اختلافات به چشم ورزشکاران ما می‌رفت، ما هم به منظور تعامل و کمک به جامعه مخاطب این هیات، مجبور بودیم که نامه برکناری آقای شیروانی را امضاء کنیم.

حسین شیروانی ۱۵ دی سال ۱۳۹۸ برای دومین بار با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه انتخاب شد.

انتهای پیام/ ط.پ

برچسب ها: ورزشی ، بدنسازی ، عزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار