نویدکیا: امیدوارم باشگاه قبول کند و اجازه دهد من کنار بروم

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی تیمش برابر تیم ذوب آهن از سمتش استعفا داد.

باشگاه خبرنگاران جوان -محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی در دربی اصفهان گفت: فکر می‌کنم نیاز است از حالا به بعد انرژی جدیدی به تیم اضافه شود. نیاز است نفر جدید بیاید که بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برای بازی‌ها آماده کند. امیدوارم قبول کنند و اجازه بدهند من کنار بروم و نفر دیگری را به تیم اضافه کنند.

با توجه به نتایج ضعیف تیم سپاهان در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات در کادر فنی این تیم اصفهانی شنیده می‌شد، اما ساکت مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که از نویدکیا حمایت خواهد کرد. البته نویدکیا بعد از ۲ تساوی متوالی برابر تیم‌های هوادار و ذوب آهن و فاصله گرفتن تیمش از استقلال و پرسپولیس در صدر جدول تصمیم گرفت که با استعفایش دست مدیران باشگاه  را باز بگذارد.  

نتایج سپاهان به صورتی نیست که از خودم دفاع کنم 

 هر چقدر هم برنامه‌ریزی می‌کنم برایم جای سؤال است که خیلی شرایط خوبی وجود ندارد. می‌دانم هواداران‌مان هم خیلی ناراحت هستند. به آن‌ها حق می‌دهم. خودم هم خیلی ناراحتم، اما باید واقع‌بینانه حرف بزنیم. از روزی که آمدم تمام تلاشم این بود که باشگاه ساختار بهتری داشته باشد، تیم روند خوبی داشته باشد و با ثبات بازی کند. سعی کند هجومی بازی کند و ساختار مناسبی در دفاع و حمله داشته باشد. اما متأسفانه نتایج طوری نیست که بخواهم از خودم و نوع بازی تیمم دفاع کنم. هر چقدر بخواهم خودم را راضی کنم که تیم خوب بازی می‌کند، اما واقعاً باید قبول کنیم که نتیجه هم نیاز است. متأسفانه در این کار خیلی خوب نبودیم. امیدوارم باشگاه تصمیم خوبی بگیرد.  

من برای مسائل مالی به سپاهان نیامده ام 

برای من سخت است، چون نه به خاطر مسائل مالی آمده‌ام،   نه اینکه برای خودم رزومه درست کنم. شرایطی بود که تیم و باشگاه شرایط خوبی نداشتند. از من خواستند و من هم تمام تلاشم را کردم. باز هم تکرار می‌کنم هر کس دیگری آمد خواهش می‌کنم اجازه بدهند اول تیم به ثبات برسد. سال‌های سال است شرایط خوبی نداشتیم و باید به ثبات برسیم و هر سال بتوانیم جزو ۳-۴ تیم اول باشیم. در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. کم کم ثبات را به دست بیاوریم و بعد شانس قهرمانی، نه اینکه بگویم هر کسی آمد از او توقع قهرمانی نداشته باشند. امیدوارم هواداران و باشگاه اجازه بدهند هرکسی می‌آید با ثبات کارش را ادامه دهد و بتواند سپاهان را همیشه جزو ۳-۴ تیم اول نگه دارد. به مرور زمان قطعاً قهرمانی هم به دست می‌آید.  

نیاز است نفر جدیدی به تیم سپاهان اضافه شود 

اکنون فکر می‌کنم نیاز است نفر جدید به تیم اضافه شود. شاید سپاهان راهش را بهتر برود. برای من واقعاً سخت است که ببینیم هواداران‌مان اینقدر ناراحت هستند. شاید خیلی‌ها بگویند سپاهان سوم است و ۱۱ بازی باقی مانده، اگر طبق قراردادت اگر مثلاً سهمیه بگیری یعنی کارت را درست انجام داده‌ای، چیزی که روز اول با مسئولان باشگاه توافق کردیم، اما واقعیت این است که ناراحتی هواداران برایم خیلی سخت است.   امیدوارم باشگاه مسیر خوبی انتخاب کند و هواداران هم همین‌طور حمایت کنند. هر کسی هم که جای من باشد قطعاً تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که به تیم کمک کند. اگر کم و کاستی هم بود از همه معذرت‌خواهی می‌کنم و امیدوارم همه موفق باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سخته خسه شدی اینام که بازی نمیکنن ول کن
Iran (Islamic Republic of)
طلایی دلان
۲۱:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
بازیکنات به روحیه نیازدارن به اعتمادبه نفس احتیاج دارن،بایدحفظ توپ بیشتری داشته باشن وبیشترروپای هربازیکن حریف برن یعنی دوندگی بیشتر حالاموقع استعفانیست سپاهان بهت نیازداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
بهتر بود یه سرمربی خارجی با کیفیت اورده بشه و محرم هم بشه دستیارش و یاد بگیره. مثل زیدان که دستیار انچلوتی بود. اینده مربی گری محرم به خطر افتاد چون فرصت سرمربی گری سپاهان واسه اش یک بار اتفاق میفته و این یک بار هم داره به صورت ناجور به پایان میرسه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۰:۵۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام ،

می خواهم یحیی گل محمدی را پس از رفتن از شهر خودرو به پیروزی ،
به سپاهان بیاورم ،
کار که بلد نیست ،
لا اقل شمال تا جنوب کشور را ایرانگردی کرده باشد .
آخرین اخبار