مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار استان تهران:

محصولات کشاورزی آذربایجان غربی با حذف واسطه‌ها در بازار پایتخت عرضه می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار استان تهران گفت: تولید قراردادی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی و عرضه آن در بازار پایتخت با هدف حذف واسطه‌ها در دستور کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - ایوب فصاحت در دیدار با مسوولان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ارومیه، گفت: با توجه به ظرفیت عمده این استان در تولید انواع محصولات کشاورزی و باغی و مواد پروتئینی، باهماهنگی و مدیریت توزیع مطلوب می‌توان بخش عمده نیاز بازار مصرف تهران و مرکز کشور را به صورت مداوم از این استان تامین کرد.

او گفت: استان تهران با بیش از ۱۷ میلیون نفر جمعیت و ساختار‌های مهم توزیع مواد غذایی بازار مطمئنی برای محصولات کشاورزی است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار استان تهران گفت: هم اکنون علاوه بر میادین میوه وتره بار در بیش از ۳۰ ایستگاه مترو بازار‌هایی محلی در ۲ هزار و ۱۰۰ پارک و فضای سبز در مناطق ۲۲ گانه تهران آماده توزیع میوه استان آذربایجان غربی است.

به گفته او: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و کوتاه کردن دست سودجویان در بازار مصرف و توزیع عمده این محصولات توسط خود کشاورزان در بازار‌های میوه و تره بار استان تهران به خصوص در بازار شب عید در دستور کار قرار دارد.

فصاحت با بیان اینکه  ۴۰ درصد تفاوت قیمت در عرضه محصولات کشاورزی در میادین میوه و تره بار و بازار تهران وجود دارد، گفت: در نشستی که در آذربایجان غربی برگزار شد تامین سیب درختی با کیفیت و میوه شب عید و تولید قرار دادی محصولات جالیزی و باغی بررسی شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.