همزمان با ۱۵ اسفند؛

کاشت هزار نهال به یاد شهیدان در آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از کاشت هزار نهال به یاد شهیدان در استان خبر داد.

میر صمد سیدموسوی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ١۵ اسفندماه روز درختکاری ، پویش مردمی کاشت نهال  با شعار " هر ایرانی هر درخت" و به یاد هر شهید هزار  نهال در سطح استان کاشته می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی می گوید:هفته درختکاری با هدف تبدیل و ترویج معارف منابع طبیعی در بین مردم، ایجاد ضرورت حفاظت از منابع طبیعی و آشنایی عموم مردم با اهداف و برنامه‌های سازمان اجرا می‌شود

به گفته او ،در این هفته مراسم درختکاری نمادین در برخی از مناطق، برگزاری مانور یگان حفاظت، مراسم تجلیل از بهره برداران نمونه، دیدار با خانواده شهدا و ... از جمله برنامه‌های شاخص است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: تاکنون از مساحت ملی در استان بیش از ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار هکتار اسناد تک برگ بنام دولت جمهوری اسلامی اخذ شده است.

سیدموسوی می گوید: توسعه پایدار در گرو حفظ منابع طبیعی می‌باشد و هر کجا طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری اجرا شده جلوی بحران‌های محیط زیست و خسارات گرفته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با ابراز نگرانی از وضعیت منابع طبیعی موجود استان از تلاش مجموعه برای کاهش مشکلات پیش رو خبر داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.