صالحی امیری: هیچ وقت به یک فدراسیون امتیاز ویژه‌ای نخواهیم داد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما هیچ وقت به یک فدراسیون امتیاز ویژه ندادیم و سعی خواهیم کرد بر اساس توانمندی‌ها بودجه تامین کنیم.

مجمع کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن آکادمی ملی المپیک از ساعت ۱۵ آغاز شد.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در جلسه امروز یک گزارش جمع بندی از عملکرد چهار ساله را در ۱۲ گام به اعضای مجمع گزارش دادم. معیار و مبنای ما در عملکرد، شفافیت، قانون گرایی و اخلاق مداری است. در ۴ ساله گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان، منابع رسمی از دولت دریافت کردیم. ۶۰ درصد این منابع را به فدراسیون‌های قهرمانی و آسیایی، تخصیص دادیم. بالای ۹۰ درصد از اعضای مجمع در مورد کارهای‌ها و برنامه رای مثبت دادند. برای تاریخ برگزاری انتخابات هم رای گیری کردیم و مقرر شد بعد از بازی‌های آسیایی این انتخابات انجام شود. ما ۴۸۰ میلیارد در ۴ سال دریافت کردیم و این حق را به فدراسیون‌ها می‌دهیم که سوالات یا مشکلات خود را مطرح کنند. ۱۳۹ درصد به فدراسیون‌ها کمک شده و هر فدراسیونی که کارایی بیشتری کرده، بودجه هم دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتظارات دبیر پا برجاست و ان شاالله دولت کمک خواهد رفت

معتقدم صحبت‌ها و انتظارات دبیر رئیس فدراسیون کشتی پا برجاست و ان شاالله دولت به کمک این فدراسیون خواهد آمد تا مشکلات حل شود. برخی در انتخابات فدراسیون‌ها قول دادند که بودجه تامین کنند و باید این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهند. ما هیچ وقت به یک فدراسیون امتیاز ویژه نخواهیم داد و براساس توانمندی‌ها بودجه می‌دهیم.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی که در این مجمع حواشی زیادی هم ایجاد کرده بود، صحبت‌هایی علیه صالحی امیری درباره بودجه انجام داد که موجب دریگری لفظی بین این ۲ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار