اخبار نیروی انتظامی استان قزوین ؛

توقیف محموله‌های مواد محترقه/کشف ۷ کیلوگرم حشیش

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه هجدهم اسفند۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:  مأموران پلیس آگاهی تاکستان با همکاری اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور زنجان- قزوین به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

 ماموران در بازرسی از این خودرو ۵۲۳ هزار و ۶۸۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز خارجی راکشف و خودرو را به پارکینگ منتقل کردند.

 در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،.

کشف نزدیک به ۴ هزار مواد محترقه قاچاق درآبیک

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت : در پی اخبار واصله و رصد اطلاعاتی محل‌های خرید و فروش مواد محترقه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

 ماموران در راستای بررسی وصحت وسقم موضوع به محل مورد نظر اعزام و در بازدید به عمل آمده ۳ هزار و ۷۷۰ عدد مواد محترقه قاچاق وغیر مجاز کشف کردند.

دستگیری سوداگران مرگ با بیش از ۷ کیلو حشیش در قزوین

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با اشراف اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در قزوین مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 پس از انجام بررسی‌های لازم و هماهنگی قضایی به محل اختفای مواد در یکی از محلات شهر قزوین عزیمت و در بازرسی بعمل آمده  ۷ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف و دو نفر در این راستا دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار