تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی اولویت کار دولت در آذربایجان‌غربی است

استاندار آذربایجان‌غربی تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی را از جمله جهت‌گیری‌های اساسی دولت در تدوین بودجه سال آینده اعلام کرد و گفت: تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی اولویت کاری سال ۱۴۰۱ در این استان است

محمدصادق معتمدیان شامگاه پنجشنبه در دیدار با نخبگان و جمعی از اقشار مردم شهرستان بوکان گفت: رشد اقتصادی هشت درصدی در بودجه سال آینده برای استان هدف‌گذاری شده و اولویت اصلی کار مسوولان در سطح استان به شمار می‌رود.

استاندار آذربایجان غربی می گوید: تحقق این میزان رشداقتصادی در استان نیازمند فراهم کردن زمینه‌های لازم در سیاست‌گذاری کلان و رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی است.

او می گوید: بی‌ثباتی اقتصاد در سطح کشور و به تبع آن در استان ناشی از جهش نرخ ارز و افزایش فزاینده تورم، شرایط نامساعدی را برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اقتصادی به وجود آورده است و این نوسانات باعث کاهش انگیزه مشارکت مردم در اقتصاد می‌شود.

به گفته معتمدیان از بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذری در استان حمایت جدی خواهد شد و  همه مسوولان اجرایی در سطح استان موظف هستند موانع توسعه را رفع و برای پیشرفت استان همه تلاش خود را به کار بگیرند.

معتمدیان می گوید: برای ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت در استان ۲ هزار میلیارد تومان بودجه از سوی دولت تزریق می شود.

در این مراسم هریک از دعوت شدگان به بیان دیدگاه و مشکلات صنوف خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.