بورس آذربایجان‌غربی سبز شد

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۷۶ میلیون و ۸۳۶ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان طی هفته گذشته، گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی این مدت بیش از ۳۳۹ میلیارد و ۹۷۴ ریال بود.

وحید جوادی گفت: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته با ۶۷ هزار و ۱۱۳ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد رسید.

جوادی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۶۲۷ واحدی را در این مدت تجربه کرد، گفت: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۱۸ هزار و ۲۶۸ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۳۹ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، گفت: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری "توسعه سهند" بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۶ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی، از سهم ۵۳ درصدی خرید طی هفته گذشته نیز خبر داد و گفت: در این مدت، سهام شرکت بانک ملت با ۶ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.