دانش آموزان ابتدایی آذربایجان غربی بجای تکلیف نوروزی، داستان می‌نویسند

معاون اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برای ایام تعطیلات فروردین سال جدید دانش‌آموزان این مقطع، پیک نوروزی نداریم و فعالیت‌ خلاقیتی به نام «عید، هنر و داستان» جایگزین تکالیف قدیمی شده است.

میرصادق جامعی  گفت: دانش آموزان در قالب فعالیت جدید می‌توانند از مهارت‌های نقاشی، عکاسی و فیلمسازی برای روایت داستان خود بهره بگیرند.

او می گوید:معلمان و مدیران مدارس ابتدایی استان از ارائه هر گونه تکلیف، تکمیل جزوه و یا پیک آموزشی به دانش آموزان خودداری و صرفا در چارچوب تعیین شده، دانش آموزان را در یکی از دو محور هنری و ادبی در ایام عید برای انجام فعالیت راهنمایی کنند.

به گفته جامعی؛ دانش‌آموزان طبق روال سال‌های گذشته می‌توانند ایده‌های نوآورانه خود را در قالب داستان نویسی، داستان گویی و داستان‌خوانی با موضوع آزاد تولید کنند با این تفاوت که آنها برای تولید آثار خود می‌توانند از هنرهایی مثل عکس، نقاشی و فیلم نیز استفاده کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی می گوید:دانش آموزان می‌توانند حسب علایق خود در یکی از محورهای اعلام شده آثار خود را تحویل مدرسه دهند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدیران مدارس از ایجاد هر گونه فضای رقابتی و رتبه بندی دانش آموزان در این بخش خودداری کنند ضمن اینکه از ظرفیت سایر دستگاه ها بویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مساجد و شهرداری ها در تامین کتب داستانی رایگان برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.