آمادگی ۳۶ پایگاه هلال احمر کرمانشاه در طرح سفر‌های نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی ۳۶ پایگاه هلال احمر کرمانشاه در طرح سفر‌های نوروزی خبر داد.

فرزین معتمدی گفت: به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه طرح‌های امداد و نجات به صورت شبانه‌روزی و فعالیت بشردوستانه جوانان به شکل روزانه انجام می‌شود.

جمعیت هلال احمر کرمانشاه از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ طرح امداد و نجات و فعالیت‌های بشردوستانه را در ۲ حوزه امداد و نجات و جوانان در استان کرمانشاه اجرا می‌کند.

در بخش خدمات امداد و نجات ۲۱ پایگاه امداد و نجات بین شهری و ۱۵ پایگاه شهری در ارائه خدمات به مسافرین مشارکت کرده و در حوادث جاده‌ای به کمک حادثه‌دیدگان می‌روند.

در پایگاه امداد و نجات خدمات حضوری به مراجعان ارائه شده و در صورت نیاز مسافرانی که به دلایل مختلف مثل شرایط بد جوی امکان ادامه مسیر را نداشته باشند اسکان اضطراری داده می‌شوند.

در طرح‌های بشر دوستانه جوانان اعضای این طرح با همکاری سایر دستگاه‌های مشارکت‌کننده در مسائل فرهنگی به مسافرین در ورودی شهرها، مراکز تاریخی و مذهبی خدمات ارائه می‌دهند.

 پویش ملی به رفت، آموزش بهتر رفتار‌های ترافیکی، خدمات زیست محیطی و خدمات آموزشی و مهارتی از جمله اقداماتی است که جمعیت هلال احمر در طرح‌های بشر دوستانه انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار