انصارالله: عربستان به دستور آمریکا به یمن حمله کرده است

عضو جنبش انصارالله یمن در رشته توییتی تایید کرد عربستان تنها مجری دستورات واشنگتن در تجاوز به این کشور است.

«علی القحوم» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «عربستان کشور متجاوز به یمن است و تجاوز آن به دستور واشنگتن آشکار و نمایان است. تجاوز و جنایاتش همچنان ادامه دارد و یک لحظه متوقف نشده است. محاصره آن نیز ادامه دارد و تصمیم گیرنده نیست.»

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن درخصوص نقش عربستان و امارات در تجاوز به یمن نوشت: «این کشور به همراه امارات فقط مهره‌های کثیف آمریکا و صهیونیست‌ها برای اجرای پروژه‌های اشغالگران، تخریب و ویرانی هستند. آمریکا تصمیم گیرنده است.»

او در ادامه گفت: «آمریکا و مهره‌های کثیف آن شامل عربستان و امارات بدانند و آگاه باشند که یمن پس از هشت سال تحمل تجاوز و محاصره هرگز در برابر سیطره جویی و قیمومیت تسلیم نخواهد شد و اشغالگری و پروژه‌های مرگ و ویرانی را هرگز و به هیچ وجه نمی‌پذیرد. یمن با عظمت جغرافیایی، ملت و سران خود همواره آزاد و مستقل خواهد ماند و بارقه پیروزی در دور دست، نمایان است.»

پیش از این نیز منابع یمنی توطئه عربستان برای هدف قرار استان‌های مختلف این کشور را افشا و در این خصوص اعلام کردند سازمان اطلاعات عربستان یک گروه را در استان مارب جذب کرده و قصد داشت ۳ خودروی بمب گذاری شده به چندین استان بفرستد.

مرکز حقوق بشری «عین الانسانی» یمن تایید کرده بود طی ۲۴۰۰ روز (نزدیک به شش سال و نیم) از زمان آغاز حملات اپتلاف سعودی- اماراتی به یمن، ۴۴ هزار و ۲۲۱ غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند که از میان آن‌ها ۱۷ هزار و ۲۹۰ نفر کشته و ۲۶ هزار و ۹۳۱ نفر زخمی شده‌اند و از میان کشته شدگان ۴۲۷۰ کودک و ۲۸۵۰ زن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار