21 تیم آماده حفاظت از اراضی ملی آذربایجان‌غربی در ایام نوروز

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با تاکید بر ادامه تشدید برخورد با تخریب کنندگان اراضی ملی در ایام منتهی به نوروز و تعطیلات عید گفت: به همین منظور 21 تیم گشت حفاظت از کاربری اراضی ملی در کنار سایر یگان ها در استان آمادگی کامل دارند.

میرصمد سیدموسوی گفت: این طرح به صورت ویژه از امروز، ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

سید موسوی می گوید: علاوه بر یگان‌های حفاظت، گشت‌های انتظامی هم با مشارکت و هم‌پوشانی ماموریت‌های یگان به یاری پلیس در پیشگیری از انواع جرائم متخلفان خواهند شتافت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی، گفت: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرف در اراضی ملی، سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی و برخورد با متصرفان وسودجویان است.

سیدموسوی با بیان اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر و روستا و ساخت و ساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها و اراضی ملی اقدام می‌کنند، گفت: بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و عرصه‌های طبیعی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ممنوع است و با متخلفان، علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی طبق قانون برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.