از تمام ظرفیت‌های استان برای تحقق شعار سال استفاده می‌کنیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" استفاده می‌کنیم.

محمدصادق معتمدیان در جمع مردم روستای قهرمانلوی سفلی گفت:مشکلات مطرح شده توسط مردم این روستا بررسی و براساس زمان بندی مناسب و مشخص مرتفع خواهد شد.

به گفته او ، اقدامات بسیار مناسبی توسط نظام جمهوری اسلامی در مناطق مختلف کشور و به ویژه روستا‌ها در سال‌های گذشته انجام شده است و روند خدمت رسانی به مردم تمام نشده و این روند تا رفع کامل نیاز‌ها و مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی گفت: محرومیت زدایی و حمایت از ارتقای شاخص‌ها در مناطق کم برخوردار و روستا‌ها از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است و یکی از موضوعات اولویت دار در استان، توجه به حاشیه شهر‌ها و اجرای برنامه‌های مهاجرت معکوس به روستا‌ها و تثبیت جمعیت روستایی و توجه جدی به توسعه و تکمیل زیرساخت‌های استان است.

معتمدیان می گوید: روستاییان با تلاش شبانه روزی در چرخه تولید و اقتصاد کشور اثر گذار هستند و با حمایت از روند تولید در روستا‌ها ضمن ایجاد فرصت‌های اشتغال در مناطق روستایی، ارزش افزوده محصولات تولیدی در این مناطق افزایش و از خام فروشی تولیدات کشاورزی استان جلوگیری می‌شود.

به گفته مقام عالی استان ، حمایت از ایجاد فرصت‌های اشتغال و توجه به رشد اقتصادی در استان  از اولویت‌های مهم آذربایجان غربی در سال جدید است و از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" استفاده می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.