شارژ غیرمجاز مخازن گاز حادثه آفرید

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: محل غیراستاندارد شارژ مخازن گاز ال پی جی دچار حریق شد.

والی با بیان اینکه این حادثه  در کیلومتر پنج جاده ی قدیم زنجان - تهران اتفاق افتاده است، گفت: با اعلام حریق از طریق سامانه‌ی ۱۲۵، اکیپ‌های عملیاتی اطفای حریق، بلافاصله، از ایستگاه‌های ۲ و ۳ به محل حادثه اعزام شدند. 

او گفت:در محل آتش سوزی، مخازن خودرو‌های گازسوز به صورت غیرمجاز شارژ می‌شد که در نتیجه آن ۱۰۰ سیلندر گاز طعمه حریق شد.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، نشت گاز از سیلندر‌ها حین شارژ کپسول‌های ال پی جی و وجود منبع آتش بخاری گازی در محیط پیرامون، موجب بروز این حادثه شد.

او می گوید: نیرو‌های آتش نشانی، در قالب ۱۲ نیروی عملیاتی و ۳ خودرو نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و بعد از مهار آتش، سیلندر‌های آسیب دیده به محیط ایمن منتقل شد.

والی با بیان این که در این حادثه ۱۰۰ سیلندر گاز ۲۵ کیلویی طعمه حریق شد، گفت: در این حادثه کمپرسور‌های گاز ال پی جی، الکتروموتور‌ها و موتورسیکلت پارک شده در داخل انبار نیز  طعمه آتش شدند.

 او با اشاره به اینکه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت، گفت: پس از اطفا و مهار حریق افرادی که در این محل به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند تحویل عوامل انتظامی شدند.

برچسب ها: آتش سوزی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.