دانش‌آموزان‌ دهه شصت پس از سی سال دوباره بر سر کلاس درس نشستند

در اقدامی مبتکرانه دانش آموزان و دبیران دهه شصت مدرسه شهید فلاح باروق دورهمی بهارانه برگزار کردند.

در اقدامی مبتکرانه بیش از ۶۰ نفر از دانش آموزان و ۱۵ نفر از دبیران دهه شصت مدرسه شهید فلاح شهر باروق از اقصی نقاط کشور روز پنج شنبه چهارم فروردین، دورهمی بهارانه برگزار کردند.

در این مراسم که فروردین ماه ۱۴۰۱ و در محل مدرسه شهید فلاح برگزار گردید دانش‌آموزان سال‌های دور که اینک در آستانه دهه‌ی پنجم عمر خود می‌باشند همانند ایام تحصیل ابتدا با طنین زنگ مدرسه صف بسته با برگزاری مراسم صبحگاهی (قرائت قرآن و نیاش) با معلمان خود دوباره بر سر کلاس درس نشستند.

در این مراسم ابتدا دبیران لحظاتی را به تدریس دروس پرداخته و سپس با شعر خوانی، اجرای تئاتر و تعریف خاطره (دبیران و دانش‌آموزان) پی گرفته شد.

دانش آموزان و دبیران ده شصتی پس از ادای فرضیه نماز و صرف نهار مراسم با شعر خوانی تعریف خاطره و تجلیل از معلمان توسط دانش آموزان پیگری شد.

در پایان این مراسم دانش آموزان در کنار دبیران خود بر سر مزار همکلاسی‌های شهید خود، شهیدان فلاح، نعمت‌پور، نعمتی، موسوی، بشیرپور، بنایی و شهیری حاضر شدند و با نثار فاتحه به مقام شامخ همکلاسی‌های شهید خود ادای احترام نمودند.

پایان بخش این مراسم بیاد ماندنی و خاطره‌انگیز حضور تعدادی از دبیران و دانش‌آموزان در منزل همکلاسی شهید خود «نجف شهیری» و دیدار با خانواده این شهید بزرگوار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.