۴۵ هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته ۱۵ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد و در سال جدید برای ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی برنامه‌ریزی شده است.

آقای حسین فتحی در دیدار با اعضای هیأت مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان با بیان اینکه این اداره کل به عنوان قرارگاه هماهنگ کننده ایجاد فرصت‌های شغلی در استان تعیین شده است  گفت : تحقق این برنامه نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی بوده و هدف این اداره کل در اشتغالزایی، تحقق اشتغال همراه با خلاقیت و کارآفرینی است.

سال گذشته اعتراضاتی که در سطح جامعه کارگری رخ داد، هیچکدام مربوط به مسائل تعویق در پرداخت حقوق نبود و این خود یک گام بزرگ محسوب می‌شود.

بخش دیگری از آن‌ها نیز مربوط به مسائل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل بوده که با تلاش و همکاری‌های انجام شده در اجرای این طرح در سطح واحد‌های صنعتی و تولیدی ۷۰۰ برابر رشد حاصل شد.

حضور این تشکل‌ها از جمله کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان به عنوان زبان گویای جامعه کارگری توانستند با یک هدف مشترک که مانند دفاع از حقوق جامعه کارگری و بازنشستگی بود یاریگر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار