توصیه‌های پلیس مازندران در روز طبیعت و مدیریت سفر

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان و مسافران خواست با رعایت هشدار‌های پلیس روزی خوش را برای خود و خانواده شان در روز طبیعت رقم بزنند.

سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: برخورداری از مواهب الهی و جاذبه‌های گردشگری مازندران یکی از مهمترین موارد قابل توجه مسافران و گردشگران نوروزی برای سفر به مازندران است.

او می‌گوید: بهره مندی از این نعمات خدادادی مستلزم وجود امنیت است که این امر تحقق نمی‌یابد مگر با همراهی و همدلی همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی و توجه به هشدار‌های همه سازمان‌های مسئول در این زمینه.

به گفته سرهنگ حسینی برای برخورداری مردم از این موهبت‌های الهی، پلیس با اجرای طرح‌های انتظامی و اجرای گشت‌های هدفمند در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری، گام‌های موثری را در ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و مسافران برداشته است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تمهیدات و محدودیت‌های خاص ترافیکی در این روز به مردم توصیه کرد ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی برای پیشگیری از سرقت منزل، از پارک خودرو در محل‌های خلوت و خارج از نقطه دید خودداری کنند.

حسینی همچنین به رانندگان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتار‌های پرخطر از سوار کردن مسافر در قمت بار اتومبیل خودداری کنند تا شاهد حادثه تلخ در روز طبیعت نباشیم.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی مازندران مدیریت سفر، خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و توجه به هشدار‌های ماموران پلیس راه و راهداری از مهمترین نکاتی است که رانندگان عزیز در بازگشت از سفر باید آن را مد نظر قرار دهند.

مسافران گرامی می‌توانند برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.