فعالیت مراکز انتقال خون استان درماه رمضان دو شیفت شد

مدیر کل انتقال خون استان کرمان از فعالیت مراکز اهدای خون استان در ماه مبارک رمضان در دو شیفت خبر داد.

 ایرج شکوهی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از فعال بودن مراکز اهدای خون کرمان در دو شیفت کاری خبر داد و گفت: اهدای خون روزه را باطل نمی کند و روزه داران می‌توانند در صورت صرف وعده سحری مناسب همراه با مایعات کافی در ساعات اولیه روز با مراجعه به مراکز اهدای خون استان خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

او می گوید: همه ساله در ماه مبارک رمضان با کاهش مراجعه برای اهدای خون مواجه هستیم و این در حالی است که مصرف خون و فرآورده‌های خونی به قوت خود باقی است.

مدیر انتقال خون استان کرمان از اهدا کنندگان خون خواست چنانچه نذری برای اهدای خون دارند آن را موکول به شب‌های قدر نکنند و در دو هفته اول ماه رمضان که نیاز به خون بیشتر است برای انجام این عمل خداپسندانه مراجعه و وفاداری خود را با حضور در عرصه اهدای خون نشان دهند.

به گفته شکوهی، مرکز اهدای خون بلوار ۲۲ بهمن کرمان همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ و همچنین عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و پایگاه انتقال خون شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان جیرفت و بم نیز همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۳:۳۰ و عصر روز‌های زوج از ساعت ۱۷ الی ۲۲ آماده پذیرش اهدا کنندگان گرامی با ارائه کارت ملی می‌باشند.

او می گوید:  اهدا کنندگان می‌توانند از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir نیز زمان دلخواه خود را برای اهدای خون انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار