پیام‌های دریافتی ۱۶ فروردین ماه؛

مشکلات دانشجویان برای بازگشایی دانشگاه‌ها و گلایه از تاخیر در تحویل خودرو‌های سایپا

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۶ فروردین ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام شربت ضد تشنج کودکان لیسکانتین چندین ماه است که نایاب شده است. من در استان تهران هستم و برای کودکم از خوزستان، یزد و سیستان و بلوچستان جستجو کردم، اما پیدا نکردم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


با سلام خدمت شما بنده دانشجوی ارشد دانشگاه خوارزمی تهران هستم و متاسفانه وزارت علوم سریع و فوری درخواست بازگشایی کلاس‌ها را داده است و تمامی دانشگاه‌های دولتی را موظف کرده که حضوری کنند، اما هیچ خوابگاهی به دانشجو‌ها تعلق نمی‌گیرد. خواهش می‌کنم بررسی کنید.


سلام و خسته نباشید چرا قیمت بعضی اجناس در فروشگاه فقط تولید کننده خورده و خود فروشگاه‌ها قیمت ارزش افزوده به آن اضافه می‌کنند و خیلی گران‌تر از عرف می‌دهند.


سلام خسته نباشید ما کشاورزان اردستان از جهاد کشاورزی از مسئولان تقاضا داریم به دلیل گرمای زود هوا و خشکسالی و نیاز بیشتر محصولات کشاورزی به آب از شما خواستاریم در کشت پاییزه سهمیه آب را کمی اضافه کنند.


باسلام و خسته نباشید در صورت امکان گزارشی از بازگشایی مدارس پایه دبستان تهیه کنید که هیچ گونه زیر ساخت آموزش حضوری، شلوغی مدارس، نداشتن تهویه و نبود وسایل سرمایشی تهیه کنید. متشکرم


سلام. آبان سال گذشته در فروش فوق العاده سایپا شرکت کردم اما هنوز ماشین تحویل ندادند. درصورتی که سندش هم آمده است و با پست به دستمان رسیده است. لطفا پیگیری کنید. هیچ کس پاسخگو نیست.


با سلام، لطفا درمورد شرکت تعاونی روستایی در منطقه برزاوند روستای نیسیان شهرستان اردستان اصفهان دارای شرکت تعاونی خیام که خانوار‌ها درآن سهیم و اجناس خواروبار به قیمت تعاونی عرضه می‌شد، ولی درحال حاضر چند سالی است که فعالیت نداشته وتعطیل است. بررسی کنید..

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار